50-talet

Tog tag i plugget direkt. Joakim kom hit ganske tidigt idag så jag hann ändå inte öva så jätte mycket. Men svenskan är ändå inte förrän på torsdag. Vi var en snabbis i markaryd innan, Joakim skulle tvunget ha pizza. Enligt honom duger inte utbudet i strömsnnäs.Dagen har varit ok, Frodan var ej i skolan idag heller. Har börjat på en ny kjol på designen. Den kommer nog bli jätte fin. Lite 50-tals inspererad med hög midja, halvmånemönster. Tänkte att jag skulle ladda upp lite bilder på mina andra kläder som jag gjort. Kanske tar det imorgon. Det hade verkligen varit min dröm att få skapa ett eget märke! Jobba som designer, Drömma kan man ju alltid få göra :)




Kjolen jag syr nu ser ut som denna fast lite kortare
och i rosa blommigt tyg
.



Imorgon är det Temadag i skolan, Kärlekens fram- och baksida. Men jag tycker det verkar som att baksidan mest kommar att stå i centrum. Folk som har blivit missahandlade och liknande ska komma och hålla föreläsningar. Tror även att vi skulle titta på någon film i aulan. Det är iaf bättre än att ha vanliga onsdags lektioner, och om jag inte minns fel så slutar vi kl 14.00 imorgon ist för 15.30. Börjar bli lite nervös inför på fredag med. Fast trafik-jocke lugnade mig med att det kommer att gå bra, bara man lyssnar på vad han säger. Det kommer ju vara första gången jag sitter ensam i bilen, läskigt!
Önska mig lycka till och hoppas att jag eller a alla kommer överleva dagen. Åker 06.45 från trafikskolan till halkbanan i Halmstad. Därefter blir det förmodligen lite praktik.

Nu ska upp och se hur det går för troja som möter Växjö i hockey idag på kanal 4 sport.

Orkar inte skriva mer denna kväll, hörs imorgon. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0