PirriPirr

I magen. Börjar bli lite nervös för imorgon. kommer förmodligen inte sova så mycket inatt. Jag ska vara i Ljungby 06.45 så mamma ska köra mig eller ja, jag ska ju köra ;) tar alla möjligheter, hehe
ikväll måsta jag lägga mig i vettig tid. Det kommer ju bli en heldag imorgon. Joakim hämtar mig vid halkbanan så ska vi köra direkt till stan. Om vi orkar tar i Ullared efter. Tänkte jag skulle försöka ta lite bilder imorgon, både från halkbanan och dagen som jag kan visa :)

Jag tror det kommer bli en lyckad dag. Önska mig lycka till! PUSS

Kommentarer
Postat av: maria

Lycka till imorgon!:) Det kommer gå kanon bra!

2009-03-05 @ 23:58:26
URL: http://siigman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0