9 / 3 - 09

Än sålänge har dagen inte varit så speciellt jobbig. Vi började 08.45 med Praktisk marknadsföring B och Fortsatte med Matte B. Sedan hade vi inledning av projekarbete för första gången. Jag, Frodan och Morris vet nog vad vi ska göra, fast vi ska ju på DagX i början på april, kanske kan hitta lite mer inspiration där. Därefter var det gympa med musikuppvärmning, jag och Frida ville inte vara med på fotboll så vi tog och spelade lite "vollyboll" ist :)
Därmed var skoldagen över och mamma hämtade oss vid skolan. Hade ju tänkt att jag skulle köpa ett par skor men de fanns inga i min smak. Så vi körde runt lite i utkanterna av ljungby. Ska köra med Trafik-Jocke imorgon igen.

Joakim har lovat mig att han ska hjälpa mig att skaffa en fin bakgrund ikväll till bloggen. Kanske gör vi en ny Header också. Måste förnya mig lite. Sen är det roligt också, börjar lära mig lite :)

Skriver senare! Kaffe dax. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0