8 / 3 - 09

Gud vad tiden springer iväg!?

Igår hann jag inte skriva något eller hann kanske jag gjorde. Men jag tog tag i lite andra saker före, som att städa rummet och garderoben. Gud vad den börjar bli full och ändå tycker jag inte att jag har så mycket kläder att ta på mig? jag fattar inte att den kunnat bli så full, använder ju bara typ hälften av alla plagg. Fanni blir iaf glad när jag rensar ut för då får hon allt jag inte vill ha, igår blev det en del :)
När jag hade städat och gjort mig iordning åkte vi på 70-års kalas, Joakims mormor fyllde år. Så det blev en kväll med familjen Malmlöw :) Mycket trevligt, jag fick en jätte fin sjal av Britt  "födelsedagsbarnet", som de köpt i Teneriffa.
Vi körde hem lite tidigare för att titta på melodifestivalen, tittade även på en film. Yes man, mycket bra!

Jag kom hem för ca 2 tim sen, har övat lite. Tänkte koka lite kaffe och ta en paus nu.
mmm! jag älskar kaffe :)

Tänkte att ni äntligen ska få se vad jag inhandlade i fredags.


           

liten Jeansjacka, "kavaj" liknade jacka, ännu ett par jeanstights


         

Ett linne och en långärmad tröja                  vi får väl se hur länge ordningen håller


Kika in senare för att titta på  "dagens plagg" :D PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0