4 / 3 - 09

Ja men hallå ja! Temadagen var dryg, satt mest och lyssnade på några från kvinnojouren. Det enda som jag tyckte var bra var att vi fick titta på en bra film som handlade om våld i hemmet. Pappan i familjen misshandlade sin fru, de hade även 2 barn. Filmen var faktiskt mycket gripande, fattar inte att de finns så sjuka människor. 90- 95 % av allt våld utövas av män, hur kommer det sig? varför? De kan man fundera på.
Jag som trodde att jag skulle få vara hemma vid kl 15.00 men så blev det icke. Lärarna kom och sa att de var läsning enligt schema efter kl 14.00, så det fick bli 15.30 bussen hem för mig idag med.

Käraste kommer snart. Vi ska upp till hans mamma, Annelie. Jag ska nämligen färga hennes hår :)
Vi bestämde också att det förmodligen blir halmstad och ullared på fredag, känner att jag har lite för mycket pengar på kontot så det måste spenderas lite. Så direkt efter halkbanan ska Joakim hämta mig.

Skriver förmodligen ett inlägg till senare. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0