3 / 3 - 09 - skolan

Sitter i skolan och har Öfa, övningsföretag. har suttit i snart 2 tim med att betala frakturor och bokföra verifikationer. Börjar bli lite långtråkigt nu men vi är snart klara, ska bara skriva ut och bokföra ett kontoutdrag med. vi slutar inte förrän 15.30 vilket betyder jag inte kommer vara hemma förrän 16.30 då blir det att plugga lite svenska och körkort. Kvällen vet jag inte vart den ska sepnderas. Igår sov vi hos Joakim, tittade på familjen annorlunda och advokaterna.
Fruksalladen jag pratade om blev sjukt god! Päron, Äpple, Apelsin, Vindruvor, Banan och Kiwi. Glass och kaffe till :) mums!

Tänkte att jag kankse skulle ladda upp en bild när jag kommer hem, vi får se om min dator inte är lika seg som igår.

Have a nice day. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0