29 / 3 - 09

Det var ett tag sedan, men nu är jag tillbaka :)

Jag sa ju att jag skulle förnya mig lite denna veckan och även om det blev i slutet så blev det iaf av. Jag och Joakim har tittat på Wipeout, sjuk roligt! Nu sitter han och tittar på någon tråk-film, gillar inte action filmer.

Från i fredag till lördag var jag och pappa och hälsade på Fanni och mami. Jag kan säga att det var en efterlängtad träff! men jag vet dock inte som det har gjort saknaden nu efter ännu värre. Vet ju inte när man får träffa dem igen :(
Men vi hade iaf jätte trevligt när vi hälsade på borta i kalmar :)
Pappa hämtade mig hos Ingela efter att jag praktiserat hela dagen, eller jag hade ju varit hos frissan ett tag den dagen med. Men det är en helt annan och läng historia. VI körde bara hemom och packade lite kläder och frukortmat och begav oss mot den långa färden på 22 mil. Sååå dryg väg att jag höll på att somnan bakom ratten! Men när vi väl var framme runt 19 tiden, åt vi lite på Fannis rum. Hon hade fått lov att gå ut lite eftersom vi var där, så vi tittade på let´s dance finalen tsm. Fanni var tvungen att vara i säng till kl 22 så jag och pappa fick titta vidrare på tv utan dem sedan. Somnade ganska tidigt, lika bara det, för mamma ringde kl 9 på lördagen och sa att vi skulle träffas kl 10 för att gå ut på stan. Där blev det lite shopping till runt 12 för då skulle FanniBanni ha sin lunch och då passade jag, mamma och pappa på att köra till kinan för att äta lite :) Älskar kinamat! Eftersom det tar ett tag att köra hem, gasade vi hemåt runt 16 tiden. På lördags kvällen blev det planka och robinson för mig, Joakim och pappa.

Historien om mitt hår lyder: I onsags tänkte jag att jag skulle göra lite slingor själv, vilket inte gick speciellt lyckat. Hela mitt hår blev piss gult och då menar jag verkligen piss gult hela vägen min i bottnen. mmm, jag fick panik och mycket ledsen! Jag fattar inte varför jag ska envisas med att försöka mig på det, när jag vet så väl att jag ALLTID misslyckas? Men iaf så när jag var hos Helena i torsadags så ringde vi någ till alla frisörer i hela ljungby, strömsnäs och Markaryd men ingen hade någon tid. Så kom jag på att det var ju en salong vi glömt och det var den ganska nya Paus-frissan. Och som tur var hade Diana en tid på fredags morgonen :) Jag blev super nöjd, mycket ljust med lite olika nyanser på slingor.

Imorgon är det som alla andra måndagar en kort dag. Men mycket plugg denna veckan :(

Hörs förhoppningsvis imön. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0