26 / 3 - 09

Dålig uppdatering de senaste dagarna!

Idag blev det ingen skola för min del. Vaknade vanlig tid för att gå upp coh göra mig iordning för att åka till skolan. Så det var inte tänkt att jag skulle vara hemma idag. Men när jag var klar och det bara var en kvart kvar tills bussen gick. Fick jag så ont i magen och började sakna mamma jätte mycket. Så jag ringde henne och då började tårana forsa och jag kunde bara inte åka till skolan idag. Mamma tyckte inte heller att jag skulle åka. Sen pratade vi länge och om fram till att ingen av oss hade sovit speciellt mycket inatt. Man är ju så sjukt orolig för sin älskade lilla syster. Och nu när man trodde att hon skulle få den hjälp hon verkligen behöver så går hon och får maginfuensa. Livsförligt för henne att få ju! Så måndag och tisdag sov hon hela dagarna och levt på dropp. Det var iaf skönt när mamma sa att hon ätit lite igår.

Nu sitter jag hemma hos helena :)

PUSS


Kommentarer
Postat av: Emma, Johns flickvän

Jag började gråta när jag läste de här inlägget Ida. De var så mycket känslor i det, riktigt rörande! Jag förstår till tusen vad du, Fanni, Camilla och Torbjörn har gått igenom för de har min familj också gjort. Jag är så glad att Fanni är frisk nu och att de går bra för henne! Jag tycker om er alla så otroligt mycket och en dag ska även jag bli frisk!



Kram Emma

2009-09-17 @ 18:24:21
URL: http://emmiskrutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0