23 / 3 - 09

Då sitter man här igen med sin trogne kaffekopp.
Kom hem för ett tag sedan och som jag sa igår så var det bara att ta tag i tvätten direkt. Lika bra att få det gjort, så nu är iaf två maskiner tvättade :)
Joakim är sjuk, han har tydligen fått maginfluensa, men jag saknar ju honom jätte mycket nu när vi inte träffts på typ två hela dagar. Jag vet, det är inte så mycket men jag måste ju få man dagliga dos av honom. Särskilt nu när jag inte har mamma hemma heller. Men det är väl lika bra att vänta tills han är frisk, för att spy är inte riktigt min grej. Funderade på att gå en sväng innan men när jag tittade ut så snöade det?! Jag som trodde att våren hade kommit för att stanna. Hoppas dock att solen kommer tillbaka till imorgon igen!
För typ ett halvår sedan var jag ute och gick en lång runda varje dag, Det har ju inte blivit så mycket med det den senaste tiden. Hade tänkt att ändra på det nu, förra veckan gick jag kvarnaholmsrundan 3 gånger, vilket är en bit på vägen. Om vädret blir bättre ska jag försöka öka antalet runder denna veckan.

Nu blir det mer kaffe med filtar vad tven! sen för man ta tag i svenskan.

Tänkte förnya mig lite denna veckan också :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0