22 / 3 - 09

Kom hem för ca en timme sedan. Denna söndag har varit en piss lång dag för min del. Sov ganske länge och begav mig till jobbet för att arbeta till 20.00. Att jobba söndagar är alltid lika segt, folk kommer bara en för att handla en liter mjölk eller för att hyra en film. Tiden går mycket snabbare när man har något att göra hela tiden. Men nu är dagen över och imorgon är det skola. Inte så jätte lång dag imorgon dock. Är hemma runt 15.00. Då blir det att ta tag i all tvätt som bara växer här hemma. Allt som mamma brukar fixa är ju nu mitt arbete. Var och storhandlade innan jobbet, så nu ska vi väl iaf klara oss en bit in i veckan :)

Nu kom pappa hem, så nu ska vi prata lite allvar. Han har varit och hälsat på mami och Fanni. Jag hade också velat träffa dem, en vecka sedan sist. Bara att bita ihop och försöka se glad ut.


Saknar saknar saknar!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0