21 / 3 - 09

Hallou!

Igår hann jag ju tyvärr inte skriva. Hade fullt upp med annat :) gick upp 05:30 och gjorde mig iordning för att åka till ljungby och övningsköra. Som jag skrev i torsdags så körde ju Elina också. Det var nog den roligaste rundan på länge. Rainbow ! hahah! Vi höll på att skatta ner oss allihop :D
När vi var klara var det bara att ta bussen direkt till Markaryd och praktisera till 17:30. Så med andra ord så var en låång dag igår. Ingela frågade även mig om jag kunde jobba i butiken till vårmarknaden, Kul kul ska de bli :)

Idag har jag absolut inte gjort alls mycket. Joakim åkte för att jobba redan 06.00 och pappa åkte också runt den tiden för att hälsa på mami och Fanni. Själv tog jag en liten sovmorgon till runt 11.00. Jag åt lite frukost och gjorde iordning mig för att åka upp till moster Helena, och nu sitter jag är och titta på postkodmiljonären. Väntar på att Elina ska sluta jobba, vi ska träffas en sväng senare.
Joakim är inte hemma förrän inatt och jag vill ju inte sova själv hemma i mörkret. Han är och tittar på hockey i Göteborg. Imorgon blir det att jobba lite.

Skriver kanske inatt om jag inte har något för mig när jag väntar på att Joakim ska komma hem.

Hittade lite gamla bilder på Helenas dator, bl a från tunisien- 07









PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0