2 / 3 - 09 - Trött!

Fy vad jag känner mig slö och trött idag! Jag kan ändå inte påstå att min dag varit så överdrivet jobbig.
Dagen började med en bamsekram från Joakim. När vi efter många om och men lyckades ta oss upp, bar det av till skolan. Frida var sjuk idag så jag och Morris har fått klara oss utan henne. Men det tycker jag att vi klarade riktigt bra. Första lektionen var det redovisning i praktisk marknadsföring B. Tycker att jag och Maria klarade det galant och vilken fin skylt vi  hade gjort!! :)

Som jag nämnde igår så skulle vi ju ha prov i idrott och hälsa A idag. Kändes faktiskt som att det gick riktigt bra fast jag inte hade övat. När det var övenstökat så återstod bara ett jobbigt idrottspass med musikuppvärmning och bollövningar, bollar brukar inte vara mina bästa vänner precis, men lektionen blev faktiskt riktigt rolig.
Idrotten slutade 13.00 och där med var även skoldagen över. Min buss går inte förrän 14.20 så jag övningskörde med körskolan tiden där emellan. vi gav oss ut på landväg idag och det gick riktigt bra, på fredag blir det halkbanan. inte långt kvar nu!! ahh! kan inte fatta att jag kommer ha körkort till sommaren! Att kunna köra vart jag vill när jag vill kommer vara en befrielse, slippa vara beroende av någon annan.

Nu ska jag ta och öva lite teori sen ska jag och mamma ner och handla, blev så sugen på fruksallad. Sen ska jag bara ta det lugnt. Joakim kommar ikväll, vet inte riktigt vad vi ska hitta på, kanske ladda hem en bra film. Vet dock inte vilken?
Nä nu ska jag ta tag i den tjocka teoriboken och dricka lite kaffe.

Hörs kanske senare. PUSS


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0