19 / 3 - 09

Sitter med en kopp kaffe och tittar på vänner, bästa serien ever!

Kom hem för ca en halvtimme sedan. Denna veckan har verkligen inte varit ansträngande. I måndags var det studiedag, i tisdags var jag i halmstad, igår hade vi  en föreläsning på morgonen som sög. Skolan hade bjudit en några som skulle prata om människor som lever som homosexuella, transvestiter och Bisexuella m.m. Han den ena var transvestit så han hade lösnaglar, högklackat, smink, rosa sjal och smink. Kanske låter kul men jag lovar det var seeegt :) därefter var det vanliga lektioner. Torsdagar är inte alls jobbiga har bara 3 lektioner och efter vecka 14 kommer vi bara att ha 2 lektioner.
Igårkväll kom Niklas Jansson för att bli klippt, jag är hans trogne frisör sedan i somras :) När vi var klara körde vi till markaryd för att hämta pizza. Gott Gott Gott
En annan sak som varit gott är ju att Maria kört oss till McDonalt´s för att äta typ hela veckan.

Imorgon blir det att gå upp tidigt för att ta bussen till ljungby och övningsköra lite. Jag och Elina bestämde att hon skille få åka med mig så skulle jag få åka med henne, hon kör nämnligen direkt efter mig. Därefter är det bara att ta bussen direkt till markaryd för att praktisera resten av dagen.

Förövrigt så blev det som jag trodde angående Fanni. Hon ligger inlagd med 24 tim övervakning i Kalmar. Hon och mamma kommer förmodligen inte att komma hem på minst 5 veckor. Om det börjar gå lite framåt så kanske de för åka hem till helgerna. Jag och pappa får försöka att klara huset själva ett tag med andra ord.



 




PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0