17 / 3 - 09

Kom precis hem från Halmstad. Idag är jag nog ännu gladare än vad jag var igår. Idag är jag verkligen på topp humör för jag klarade Kunskapsprovet till körkortet för några timmar sedan. Gud vad nervös jag varit det senaste dygnet :) Tänkte att det var bäst att inte skriva något om det igår. Jobbigt om man hade kuggat men icke. Glad Glad Glad! Nu får man gå och vara nervös för uppkörningen ist. De tänker jag inte heller säga när det blir:) Nu är det bara att öva öva öva, hade varit så lycklig om jag klarade det också på första försöket! Men vad som helst kan ju hända när man kör i trafiken. Till provet var det ju bara att plugga så in i, så klarar man det :)

Nu ska jag gå en sväng i det fina vädret, man för ju nästan lite vårkänslor. PUSS


Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis gumman, du kommer klara körningen galant:)

2009-03-17 @ 21:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0