16 / 3 - 09

Hejhej!

Idag känner jag mig verkligen på topp :) hihi Jag är bara så glad på något härligt sätt, jag vet inte varför :) Sitter här och lyssnar på måns, hans låt skulle ju vunnit! Det är ju pinsamt att vi ska skicka den där skrikande kärringen. Är det någon som har en aning om vad hennes låt handlar om? Inte jag iaf?!

Jag har tagit en liten paus i mitt pluggande, gick upp vid 10-tiden och gjorde mig lite frukost. Yoggi med fruktsallad och flingor också självklart KAFFE :) Kokade en hel kanna för att ha på lager hela dagen. Kanske kan vara allt koffein som gör mig så sprallig och gald :)

Min familj har ju lämnat mig här ensam i vårt stora hus. Men pappa kommer förmodligen hem imorgon igen. Hoppas verkligen på att mamma och Fanni också får komma hem då. Vet inte hur jag ska klara att bara få träffa dem på helgerna. Jag som är så mammakär, Min mami är bäst! Men är det som krävs så klarar vi det, har vi klarat oss igenom så mycket tidigare så ska vi nog kunna ta oss förbi detta med.

Tänkte visa mina skor som jag klippte av här om dagen. Jag tog ett par gamla stövlar som jag inte haft på evigheter och klippte av dem lite. Det blev skit snyggt tycker jag :)



 


De var skit snygga till kjol och liknade med. Jag är faktiskt riktgt nöjd med resultatet

Gör såhär:
1. Rota fram ett par gamla stövlar som ligger och skräpar
2. Bestäm längd på skaftet
3. Klipp av ca 2 cm över den bestämda längden
4. Klipp Fodet i skon 2 cm kortare, Alltså i den önskade längden
5. Köp kontaktlim, håller bäst till skinn och liknande
6. Limma Fast Fodret på innekanten av skon
7. Vik över 2 cm av skinnet in mot fodret och limma fast
8. Låt ligga under tryck i ca ett dygn

S
vårare var det inte och man får en helt ny sko!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Sara

Kalasfina skor! :D

2009-03-17 @ 17:13:15
URL: http://saralicious.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0