15 / 3 - 09

Min födelsdag blev riktigt lyckad. Presenterna var jätte fina! TACK :)

Det jag fick av alla andra var:
- Pengar!
- Shorts
- Halvkroppsmassage
- Presentkort på Ginatricot
- Drinkblandare
- Glas
- Massa fina blommor.

Hann inte skriva mer igår, ville inte lämna alla mina gäster. De sista gick runt 01.00, det blev ganska sent. Det gjorde att jag och Joakim sov extra länge idag. Vi gick upp runt 12.00 för att göra oss frukost. Sedan var det bara att sätta igång med pluggandet. Har nog pluggat nästan 4 tim idag.
Imorgon är det Studiedag vilket också betyder plugg plugg plugg:) men det är faktiskt ganska kul, körkort är ju något man längtat efter så länge! Imorgon åker även mamma, pappa och Fanni till kalmar. Vi får väl hoppas på det bästa fast det ser jävligt mörkt ut.



Nä, nu ska jag titta vidare på Beck och äta lite fruksallad som jag slängde ihop innan :)

Sov gott så hörs vi imön :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0