14 / 3 - 09

Grattis till mig! Idag är jag 18 år. Låter kanske roligt men jag kände faktiskt en liten skillnad i magen när jag vaknade. Det purrade lite extra än vad det gjort mina andra 17 födelsedagar. Dagen kunde iaf inte börjat bättre. Jag skrev ju igår att jag skulle få vakna själv på min stora dag. Men inatt ringde Joakim och sa att han kunde komma. Så runt kl 01.00 ringde det på dörren :)

Mamma, pappa och Fanni kom in sjungandes vid 09.00.


  

Mina presenter:

Volym master
Tröja
Smink
Jeansjacka- Diesel
Sweden rock biljett- Alla 4 dagarna

Det var allt jag fått hittills. Det ska bli så kul att gå på Sweden rock i sommar, jag och Joakim fick bo i mormors stuga. Bara några 100 m från området :) Jeansjackan fick jag av Joakim och Annelie. Tack Tack Tack Tack, jag älskar er alla!

Eller jag fick an sak till av Joakim :D




HAHA!

Skriver ett inlägg senare :)

PUSS






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0