12 / 3 - 09

Sorry, för dålig uppdatering. Har haft lite mycket att göra de senaste dagarna. Det börjar ju närma sig nu :)

Tisdagar är långa dagar, hemma 16.30. När jag kom hem pluggade jag teori och matte. Måste verkligen ta tag i matte B. Nästan hela klassen har IG varning. Lärarna har haft krismöte. Jag som alltid har varit bra på matte. Klart VG i matte A. Fattar inte att B kursen är så mycket svårare. Men jag tror att det hänger mycket på vår lärare också. Han är helt tokig! På en lektion går han igenom typ 10 uppgifter som man måste skriva av. Där sitter man så pennan glöder och för att hinna innan han suddar ut allt. Man hinner inte precis lyssna på vad han säger och när han är klar ger han 3 sidor i läxa: Det är ju lätt att göra när man inte fattat ett piss på lektionerna?!
Gjorde iaf mitt bästa på läxan för här hemma är det heller ingen som fattar.

Igår var också en lång dag som avslutades med Design, är nästan klar med kjolen nu. Kommer förmodligen att få hem den nästa vecka. På morgonen hade vi svenska med en av våra mentorer. Hon är banne mig sjuk i huvudet. Vi kom 15 sek försent till salen. Jag, frodan och några andra från klassen knackar försiktigt på dörren, men öppnar hon? Nä där får vi stå i typ nästan 10 min. När vi väl för komma in är hon skit arg och slösar nästan resten av lektionen till att skrika och tjura. hihi lite kul var det :D
Kvällen tillbringades hos faster Ingela som fyllde år. Blev lite mat och fika med kusiner och släkt. Lis ska köpa bil, så vi satt och tittade runder lite. Jag vill också ha en bil! Är de okej om jag önskar mig de i 18 års present? ;)

På lördag blir man kvinna. Det ska faktiskt bli lite spännande. Ingen har frågat vad jag önskar mig. Så jag har inte en aning om vad jag kommer få av någon. Annars brukar det vanliga vara pengar men det är de faktiskt inte iår. Hade någon frågat hade jag nog sakt, inte en aning? Mer spännande så här.
Vad kan jag tänkas få av Joakim då?! hihi

På lördag får jag skriva och meddela vad jag fick. 14/3

Imorgon blir det parktik hos Ingela. Alltid lika kul, har inte varit där på 2 veckor nu. Hade ju halka förra veckan..
Om jag hinner skriver jag innan jag åker hemifrån imorgon. Natten senderas hos Joakim.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0