1 / 3 - 09

Då var vi inne mars och ännu lite närmare sommaren. Våren och sommaren är klart den härligaste tiden på året. Att kunna gå ut och inte behöva ta på sig lager på lager, utan att gå ut i bara sandaler, shorts och ett linne. Ligga på standen eller uteplatsen och sola med en kall drink vid sin sida. Slippa att alltid se typ sjuk och likblek ut. Alltså vad lite färg kan göra, man ser ju hur mycket friskare ut som helst. Det hjälper inte att sola solare, det blir inte samma brun som när man varit ute en het sommardag. Lukten från en ny tänd grill, bara det är ju något att längta efter.

Kvällen igår var lite jobbig, hade svårt för att somna. Det var ett tag sen jag sov utan Joakim. Längar tills han kommer hem!!
Den sena kvällen gjorde att jag sov typ till kl 12.00. Men det tycker jag att jag var värd när man slet och jobbade hela dagen igår. Jobbade från 09.00 till 20.30. Ver egentligen helt slut när jag kom hem. Kvällen tillbringades med mamma. Vi åt gott och tittade på melodifestivalen. Bordet serverade pastasallad, kyckling filé och vitlöksbröd, mumsigt värre!
Tycker inte att melodifestivalen var någon höjdare denna veckan heller. Ska man jämföra med förra året så håller det ju inte alls samma kvalité. Dåligt!

Idag ska jag bara ta det lugnt. Måste kankse öva lite på gympa provet som vi ska ha imorgon. Det handlar om stress och kroppens muskler m.m. tror inte att det blir så svårt, brukar inte vara det.
Senade ska jag ut och gå med min vän och kusin Liselotte. Är ju en så fin dag utanför huset att man måste palla sig ut en runda. Och sedan ikväll kommer Joakim till mig, vi ska förmodligen hem till hans mamma som typ bor jämte mig och äta lite kvällsmat. Annars vet jag inte vad jag ska hitta på, är jag med om något intessant så hör jag ella av mig :)

Hoppas ni får en härlig vår dag med många vårkänslor i kroppen! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0