----

Nu har det gått över 12 timmar sedan jag skrev idag på morgonen och jag är helt slut i hela kroppen. Halkan gick bra och jag är nöjd med min insats. Som planerat hämtade Joakim mig och vi körde direkt in till stan. Blev en del handlat, ska springa upp och ta bilder på det snart. Joakim var så trött att han gick för att vila lite, funderar också på att ta en liten tupplur. Ikväll ska vi bara ta det lugnt tror jag. Titta på så ska det låta, jag gillar Peter Settman :) Så ska det låta är mycket bättre än let´s dance. Idag ska Jill Johnson och Martin Stenmark vara med om jag inte minns fel.

     



Nu hojtar mamma att kaffet är klart så nu blir det lite fika. ses sen. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0