----

Blev en lång dag, var hemma vid 17.30. Jag hade lovat Fanni att göra henne fin till saftis ikväll. Blev lite stressigt i slutet men hon blev jätte fin. Inget sitter ju som de ska, hon kommer förmodligen att bli inlaggd igen nästa vecka. Då blir det att bo själv i vårt stora hus igen. Som tur är så har jag ju Joakim. Tackar gud för de!!
Vill bara att hon ska bli frisk!! Jag vill ju att vi ska få vara tillsammans denna sommaren. -08 spenderade vi över 15 mil från varanda, säg att detta året kommer bli annorlunda!
Pappa som har renoverat och byggt en helt ny sommarstuga pescis vid havet i sandviken. Där vill jag lata mig med min familj i sommar, inte på ett trångt och fattig pacienthotell med äcklig mat och kalla korridorer. Nej, varma dagar i solen med en tänd grill ska de vara. Just nu känns de långt bort :(

Ikväll blir det lite plugg och så ska det låta med mamma och pappa. Joakim lanar, får vakna själv på min 18-årsdag imorgon. Tror nog att några kommer och sjunger så fint tidigt imorgon om jag inte känner dem fel :)


                     
                                                      Köpte ett par chinos idag. Riktigt 70-tal


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0