----

ÅÅh! vad man blir trött! denna datorn funkar ju aldrig?! fattar inte vad jag gör för fel?

Skulle ju ladda upp en bild, men nej de gick icke. Då dog skiten. Vi får se om Joakim kan tänkas bli min räddare.

Idag har jag verkligen inte gjort ett piss. Det enda vettiga som hänt är väl att jag övat lite. Det slog mig innan att det är mindre än en vecka kvar tills jag blir 18 nu !! :) Yey!

Jag känner att jag är sjukt sugen på något men jag vet inte vad? hm, vad ska man ta sig till när livet är jobbgt.
Den nya veckan som börjar imorgon tror jag inte kommer bli så jobbig. Vi har iaf inga prov, imorgon slutar jag kl 13.00. Jag och mamma har inte bestämt om hon ska hämta mig då eller om vi ska ta det på Torsdag ist. Jag behöver nämnligen ett par nya skor och sen lite övning med mycket trafik. Tänkte att vi skulle ta en dag då jag slutar tidigt.
känner också att jag vill förändra bloggen. Får se om tiden räcker till, måste ju se starten av Wipeout på kanal 5 kl 20.00 och Beck om man orkar. Jag känner mycket idag :) hihi

     


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0