20 / 4 - 09

Nu kan man säga att det var ett tag sedan man skrev sist. Tänkte mest bara meddela att jag är vid liv och att jag bara inte orkat skriva något. Förlåt förlåt!

Inte för att det inte hänt något skoj, för det har det verkligen. Så egentligen hade jag faktiskt haft en del att skriva om. Jag har bla tagit mitt efterlängtade körkort !!! :) yey! Så nu gäller det att se upp i byhålan. Ni fattar inte vad nervös jag var denna dag! Höll på att pissa ner mig de sista minutrarna innan vi skulle köra. Men när han väl satte sig i bilen och vi var på väg så blev jag helt lugn och det kunde verkligen inte gått bättre. Tänk att jag klarade allt på första försöket, så stålt över mig själv är jag :) Men lite slit har det allt kostat mig. Nu har jag det och jag känner mig såå fri. Eftersom det ändå var ett tag sedan nu den 8 / 4 var det jag tog det, har jag vant mig lite av att sitta ensam i bilen. I början kändes det som om man var olaglig och som att alla tittade på en. Måste säga att det var en av mina lyckligaste dagar ever!

Hela lovet har ju även bara rusat förbi och jag fattar inte hur tiden kan flyga iväg så snabbt? fick iaf lite gjort på mitt lov. Jobbat och träffat mamma och Fanni i kalmar. Tog tåget upp och sovöver 2 nätter. Mycket mysigt <3 Det var verkligen jätte kul att äntligen få träffa dem efter så länge och i helgen kom dom hem för första gången på 5 veckor. Det är bara typiskt att en helg går så fruktansvärt fort. Nu är alla i Kalmar även pappa. Så nu är det bara jag och Joakim igen. Men vi klarar oss, det är tur att man har honom. Han finns alltid där och är världens gulligaste! <3 Älskar honom skiiit mycket  ;) Vi har bokat en ny resa till Grekland i sommar :)

spenderat en del, så lönen som kommer är mycket efterlängtad!

Nä nu måste jag ta tag i info och layuot B boken.



vi hörs förhoppningsvis snart igen. PUSS
 

Kommentarer
Postat av: Danielle

grattis till körkortet Ida :)

2009-04-21 @ 13:04:44
Postat av: bellisima - the asian edition

2009-04-23 @ 10:02:36
URL: http://bellisima.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0