4 / 4 - 09

Vilken skön dag det varit idag :) Jag har suttit och solat nästan hela dagen. Känner hur det bränner i ansiktet. Vi tog en lång sovmorgon till nästan halv 12 idag. Då blev det god frukost, sedan åkte Joakim för att spela match. Då tog jag mig i kargen och gick hela vägen till Helena. Där klippte jag morfar och niclas, det var även där jag satt och solade i  minst 4 timmar.

Igår var det praktik till runt 16.00 sen hem och göra sig iordning för att möta alla vid shell kl 19.00. Vi skulle ju titta på The fast and the furious. filmen var faktiskt bättre än vad jag trodde den skulle vara. Kvällen blev iaf mycket trevllig, vi var nog 11 st som tittade. Killarna tyckte ju självklart att filmen var jätte bra! :)

Joakim slutade ju tidigt igår, så han hade varit en runda på väla. När han kom hem fick jag en present av honom :)





En söt rosa tröja. Ser ni vad det står på?
Hade jag kunnat hade jag haft den på mig var dag :)
Älskar honom sååå
I love my Boyfriend

Ikväll vet jag inte vad vi ska hitta på, vi för ella se :)





PUSS

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Söt t-shirt

2009-04-12 @ 10:08:29
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0